Testy

Rozpoczynamy kolejną inicjatywę w Fishing Center. W przeciągu najbliższych 2-3 lat chcemy poddać testom wszystkie modele wędzisk z naszej oferty. Wędki będziemy testować indywidualnie. Dodatkowo do testowania będziemy zapraszać mniej i bardziej znanych wędkarzy. Wybierzemy naszym oraz testujących wędkarzy zdaniem najlepsze modele i stworzymy z nich serię "Special Edition", która stanie się naszą firmową serią. Wyniki testów zostaną opublikowane na tej stronie i z pewnością pomogą w wyborze odpowiedniego dla siebie modelu wędki.

23 listopada 2023

MJ TROUT 1,5g vs Batson Enterprises IMMWS62L

Za oknami uczciwa jesień, wszyscy polują na te najtłustsze szczupaki a tymczasem ja razem ze swoim team partnerem Adrianem Wierciochem wybraliśmy się na kolejną wyprawę przetestować dla was dwie bardzo fajne wędki MJ TROUT 1,5g i Batson Enterprises IMMWS62L.

28 września 2023

Batson Enterprises IMMS610MXF

Ostatnio wspominałem w moich tekstach o „odkryciu” jakim jest twitching, i postanowiłem mocno się skupić na poszukiwaniach wędki idealnej do tej metody

8 sierpnia 2023

Batson Enterprises REVST96UL-2

BATSON RELEVATION REVST96UL-2 2.90m 2-10g-czyli kleniowy ideał.

6 lipca 2023

MJ ROD BLANKS MJ80L-2

Czerwiec kojarzy się większości wędkarzom z łowieniem sandaczy, ja postawiłem na pstrągi, daleko od domu , bardzo daleko.

31 maja 2023

MJ TROUT66 1,0g

Wędka okoniowa - temat który wałkowany jest od zawsze.

23 maja 2023

Batson Enterprises REVS610MLXF

Rozpoczęcie sezonu szczupakowego to święto dla każdego szanującego się spinningisty.

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Ultra Light na okonie Just Ace LST762UL i SSL782MSUL

W kolejnej prezentacji wędzisk z Fishing Center postanowiliśmy przedstawić dwa wędziska do ultra lekkiego łowienia zmontowane na blankach firmy Just Ace.

Piątek, 10 listopada 2017

Test wędziska zmontowanego na blanku Justace AJK702UL

Do testu blank Just Ace AJK702UL został uzbrojony w uchwyt Fuji TVSTK16 oraz Przelotki Fuji Torzite KR od 16 do 3,5 na szczycie. Fabryczne parametry blanku: długość 2,13 m, 2-częściowy,      c.w. 0,8-5 g, przeznaczony do linek 2-4 lb, waga blanku 36 g, akcja Fast, moc UL.

Czwartek, 20 sierpnia 2015

Blanki North Fork Composites- test

Od stycznia 2015 roku Fishing Center rozpoczęła sprzedaż blanków North Fork Composites. W świecie wędkarstwa blanki produkowane przez słynnego Gary Loomisa uważane są za absolutny top, a blanki pozostałych producentów są do nich porównywane. Czy tak jest faktycznie? Co takiego mają w sobie, że uważane są za bezkonkurencyjne? Pierwsze dostawy upewniły mnie, że to prawda. Zmontowaliśmy kilka modeli MB z grafitów HM i IM po czym postanowiłem przetestować je osobiście oraz poprosić kilku kolegów o pomoc w testach. Nadeszła odpowiednia chwila- otwarcie sezonu sandaczowego 2015 na Turawie. Trzeba przyznać, że to było chyba najlepsze otwarcie od około 10 lat. Sandacze brały znakomicie.

Czwartek, 3 grudnia 2014

Nowe blanki Composite Developments seria ORKA - test

Kolejną nowością w ofercie Fishing Center są nowe blanki Composite Developments Orka. Seria zawiera 6 modeli w długościach 2,45, 2,75 i 2,90m. Blanki produkowane są z grafitu I generacji 33 mln PSI. Pokryte są matowym lakierem w kolorze ciemnej oliwki z dodatkiem złotej perły. Przetestowaliśmy wszystkie 6 modeli. Wszystkie wędziska zostały zmontowane w pełnej rękojeści korkowej w wersji tradycyjnej.

Czwartek, 1 października 2014

Nowe blanki Composite Developments seria EXT NANO - test

Prawie dwa lata czekałem na nowe blanki Composite Developments. Ciągłe przesuwanie terminu rozpoczęcia produkcji bardzo mnie frustrowało. Właściciel CD Marty Johanson z uporem powtarzał: „Nie będę wytwarzał nawet jednego blanku z serii który nie byłby zrobiony idealnie”. Co kilka miesięcy otrzymywałem wzory przedprodukcyjne do konsultacji, a w efekcie końcowym przyjechała nowa seria blanków EXT NANO. To zupełnie inne blanki jak oferowane dotychczas przez tę firmę.

Czwartek, 18 października 2013

Nowe blanki Rainshadow „REVELATION” od Batson Enterprises, Inc. – pierwsze testy

Nowa seria blanków Batsona o nazwie “Revelation” została zaprezentowana po raz pierwszy na targach ICAST w lipcu br. w Las Vegas. Nowe wyroby jednego z czterech największych producentów blanków na świecie zawsze wzbudzają duże zainteresowanie. Tak też było i tym razem.

Czwartek, 26 czerwca 2013

Islandia 2012

W Islandii mieliśmy okazję łowić następującymi wędkami z pracowni Fishing Center. Były to 2 pstrągówki i dwie łososiówki które można było bardziej nazwać trociówkami, ale średnia waga islandzkiego łososia to 3-5kg, więc do takich ryb były idealne. Nikt się nie spodziewał że weźmie ryba 2 razy cięższa. Ze względu na krystalicznie czyste islandzkie wody do wszystkich wędek użyliśmy żyłek, 0,18 do pstrągowych i 0,25 do łososiowych.

Czwartek, 29 grudnia 2011

Test CDRBR 299ML

Ciche ustawienie pontonu na napływie obiecująco wyglądającej, odrzańskiej główki. Tonący woblerSDR 4cm ląduje kilka metrów powyżej przelewu, bliżej nurtu i łukiem wchodzi na ostatnie kamienie przemiału. W tym właśnie momencie następuje silne branie dużego jazia, ponad 50cm, który z pomocą silnego nurtu próbuje spłynąć z prądem w dół rzeki, dodatkowo szarpie się aby uwolnić tkwiącą w pysku kotwiczkę przynęty.

Czwartek, 9 grudnia 2011

Średnio-ciężkie wędki na wielkorzeczną łodź

Test wędek:

• Composite Developments XLS BLRXLS296MH 2,40 10-35g 10-20lb
  • Composite Developments BLRBR299MH GIV/57mln 2,52m 10-35g 10-20lb

Czwartek, 10 listopada 2011

Test wędki BLRBR299MH

Witam!

A Ja znalazłem inne niż Pan Krzysztof przeznaczenie dla wędki zbudowanej na blanku BLRBR 299MH. Ale może od początku...

Duże bolenie na przynęty gumowe (popularne ostatnio RH, rippery i inne wynalazki z silikonu), duże ciężkie woblery (począwszy od Thrill 9, Hermesa, poprzez wszelkiej maści rękodzieła rodzimych strugaczy), łowione w nurcie Odry zarówno z powierzchni jak i z dna. Taki cel przyświecał mi w poszukiwaniu odpowiedniego blanku, na którym miała powstać moja "wielkorzeczna boleniówka".

Czwartek, 12 września 2011

Test wędzisk MHX - seria Popping, dwuczęściowe

Jest nam bardzo miło poinformować, iż rozpoczynamy import, sprzedaż i montaż wędzisk na blankach MHX. Producentem i dystrybutorem blanków jest amerykańska firma Mud Hole. Konstruktorem blanków jest słynny Todd R Vivian, niegdyś konstruktor blanków dla firmy Lamiglas. Kilkanaście dni temu sprowadziliśmy pierwszą partię blanków. Mamy zmontowane pierwsze wędki i chcemy na początek przetestować serię Popping, wersja dwuczęściowa.

Czwartek, 8 sierpnia 2011

Test blanków Batson Enterprises oraz Composite Developments

IST993F, IP963F, HS1023F, HS1025F, MB845, IP842, BLRXLS284L, BLRBR299MH, BLRXLS296MH

Poprosiłem Krzysztofa o przetestowanie kilku modeli wędzisk. Krzysiek jest znakomitym wędkarzem i zarazem znawcą wędzisk. Po krótkiej wizycie w pracowni wybrał kilka modeli. Wyniki testów prezentujemy poniżej.

Czwartek, 7 lipca 2011

Testy boleniowych wędek Fishing Center

W czerwcu tego roku miałem okazję sprawdzić kilka boleniowych blanków z oferty Fishing Center. Długi czerwcowy dzień i dobre żerowanie boleni jest doskonałą okazją żeby solidnie przetestować wędki. Moim łowiskiem była nizinna Wisła, a odcinek rzeki który wędkarsko eksplorowałem obfituje w różne typy miejscówek jak główki, rafy i przykosy. Niska woda w tym roku sprawiła, że bolenie można było łowić praktycznie we wszystkich typach miejsc, co dało okazję do przetestowania wędek w różnych warunkach.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies (tak zwane ciasteczka). Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na ich używanie, będą zapisywane w pamięci przeglądarki (w jej ustawieniach możesz zmienić preferencje dotyczące cookies). więcej »